stall-lindallen

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2017

16 okt.-17 Vaccinationdags och besiktningar

Av Helene - 17 oktober 2017 14:03

                     

Så var det dags för den årliga vaccinationen. samt chippning mm på Lille Legacy inför passet. Han är nu 2.1/2 månad växer och ändrar just nu färg till mörkbrun som sin mamma Contessa och pappa I Am Legend. En riktig liten skönhet. Så stolt över mina hästar som fick beröm för sitt välmående och trevliga sätt. Så lugna och stabila.  Klart jag är stolt ägare. 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helene - 10 januari 2022 16:29

Det var länge sedan jag upp daterade min blogg . Men  nu ska jag ta tag i det igen . mycket har ju hänt sen sist . Men jag ska berätta så gott jag kan . Här på gården har vi nu  kvar Tessa Lusa och Daloros Örjan . Lika goa och glada . vi har Contessa...

Av Helene - 11 maj 2020 10:20

Tiden hår så fort . Nu mot varmate tider. Contessa väntar föl omkring 12 Maj. Med Hooch DK . Legacy 3 år  färdig för att vidga sina vyer  och framtid.  Kissongarna växer och blir allt busigare . Hundarna  väntar vi på löpet med sen är det planerat fö...

Av Helene - 17 februari 2020 05:53

   Min fina Legacy kommer bli till salu . Contessa har honom som sällskap så hon slipper gå själv . Men hon är dräktig så det blir förhoppningsvis ett föl 10 Maj ca... Jag opererades i sep i foten och har fortfarande problem med att gå så mesta träni...

Av Helene - 5 november 2019 06:54

Contessa och Legacy . Nu är det den leriga . Regniga . Mörka . Och lite snöblandade tiden . Då åkte täckerna på . Så nu håller de sig rena . Varma och torra              ...

Av Helene - 26 augusti 2019 11:34

                        Örjan den förskräcklige skrämmer ”Ingen” stackarn ... De fungerar Dock bra till gräsklippare . Legacy går tillsammans med sin mamma Vontessa igen som nästa helg ska kollas på 90 dagars dräktighet med hi...

Presentation


Stall Lindallén

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Till salu.

Gäst bok

Gäst boken

Gäst boken

Välkomna hit till våran lilla blogg

Till Salu

 

Skapa flashcards