stall-lindallen

Alla inlägg under oktober 2016

Av Helene - 17 oktober 2016 06:02

   Stella  Sally

   Aussiekullens Australian Shepherds Beatrix. Alize.  Zsolt. Mira.  Och Nova   Rune Rock   Lilla Rock'n Rolla   Cheri   Nytillverkat Boxer halsband  Här är även lilla Kira  som ingår i hundgänget.  Dessutom väntar Alize valpar  så till Jul springer det Görhoppningsvis ett härligt litet Aussie gäng till här på Aussiekullens Kennel   

Av Helene - 16 oktober 2016 17:38

                             cheri och lilla Rock'n Rolla  

 Hösten kom i rasande fart. Så idag har förberett inför vintern.  I stall och hagar. Lampor inne och strålkastare ute.  Enzo la jag ut på annons på hästnet . Fick förvånansvärt många svar. så nu hoppas jag att vi hittar den perfekta  köparen till min älskade lilla kille som är född här hos oss för 6  år sedan. Han har ett hjärta av guld. Ridbareheten är suverän.  Mm . Mm. Har även beslutat att jag även ska sälja grabbarna bus I Am Legend och Skylander.  Ja även årsfölet Nadakhan ifall jag hittar den rätta till honom också. 

Presentation


Stall Lindallén

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Till salu.

Gäst bok

Gäst boken

Gäst boken

Välkomna hit till våran lilla blogg

Till Salu

 

Ovido - Quiz & Flashcards