stall-lindallen

Alla inlägg under mars 2016

Av Helene - 2 mars 2016 05:03

           

Tiden går så fort. Det har varit lite blandat väder ett tag nu. Snö och vinter några dagar vår.. Sen kallt sol och snö igen. Det har nu precis varit lite mildare och snön börjat smälta av . Men idag är det snö på väg in igen. Fördelen med snö är ju att hästarna är rena och fina. Contessa har börjat fälla Och magen växer . Ska bli spännande och se vad som kikar ut så småningom. 

Enzo . En super trevlig häst. Med stora fina gångarter  och mjuka fina hoppteknik är en dröm att rida. Men tyvärr .... Så har jag beslutat mig för att sälja honom liksom de andra 2 grabbarna Legend och Skylander samt mitt sista Islandssto Sneadis. Då jag har fått totalt ridförbud pga av min skadar nacke. Så nu finna ingen återvändo. Hovslagaren har varit och fixat till hovarna på samtliga så nu är de vår fina också. 

vill också tala om att vi väntar valpar omkring den 18 Mars mellan Aussiekullens Midsummer Alize och Dragonora Dirty Montana Diamond. Spännande....

Presentation


Stall Lindallén

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Till salu.

Gäst bok

Gäst boken

Gäst boken

Välkomna hit till våran lilla blogg

Till Salu

 

Ovido - Quiz & Flashcards