stall-lindallen

Alla inlägg under april 2015

Av Helene - 25 april 2015 06:52

 

Ett tips!!!

 Tryck på den lilla pilen för att gå till nästa sida och nästa osv. Så kommer ni vidare

den finns i lilla rutan under dör färgen tar slut. .

Av Helene - 15 april 2015 07:06

 

Idag är det grått ute igen . Men efter några varma, sen regniga dagar har grönskan satt fart .. Nu spritter det i träden och hästarna stor trivs. De gnager på allt och drar upp de små grässtråna med rötter och jord. Ja då är ju även risken för jordkolik större. de lämnar mer och mer Hö. Samtidigt som de fäller och lätt tunnar ut. Men nu ökar jag på mängden grovfoder med extra gott i . Ökar mängden betfor mm så det blir nog bra med det också.  

Av Helene - 15 april 2015 06:56

 Björt har nu efter 9 år här hos oss flyttat vidare. Jag importerade henne 06 med ett föl i magen . Så startade min islands häst s verksamhet. Några månader senare importerade jag  Soldögg även hon med ett föl i magen. Så hade jag 4 Isisar till sommaren. Sen ökade det bara på med många fina föl. Litla sol som nu är 6 år och är efter Soldögg är nu såld .till Patricia och Björt till Tuva. Vi önskar dom många roliga år tillsammans och Lycka till.    

Av Helene - 6 april 2015 08:48

    Feila Litla Sol och Silfra      Örjan

    Tessa   F      Milton och Silfra   Milton Silfra och Feila   Björt

En solig men lite kall helg.  Hästarna njuter i solen. Vi har haft lite löshoppningen för skojs skull för hästarna tycker det är kul. Ja t.om Björt hoppade hinder.

Av Helene - 2 april 2015 20:20

   Skylander   Feila   Feila   Feila och Silfra på sin favorit kulle   Björt   Björt   Björt   Litla Sol och Annika   Min fina och smutsiga Contessa  Enzo och utslagna Bakkus


Presentation


Stall Lindallén

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Till salu.

Gäst bok

Gäst boken

Gäst boken

Välkomna hit till våran lilla blogg

Till Salu

 

Skapa flashcards